یوسفم من

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

منصفانه بر جبینت کاشتم گلخانــــه ای

خیلی مشتاقِ تو هستم ای گلم پروانه ای

 

ناسزا گفته زمانم بر کمالِ دلبــــــــران

خاک و خاشاک نشانده بر دلم دیوانه ای

 

دیدی آن مهر و وفا باغِ دلت آباد کرد

یاد دادی به دلم در محفلم مستانه ای

 

همچو آهو می دوم در سرنوشتت روز و شب

مثلِ سروِ قد بلندی ای صنم بی خانــــه ای

 

می شمارم لحظه های دیدنت در هر بهـار

باد و بارانت چو سیلی در غمم میحانه ای

 

دل به تو بستم غریبم در دیار و کوی تــو

حدس زد دیوانه قلبم در رهم در دانه ای

 

پای دیدارت نشستم با بهانه می خــرم

توی بارت من نهفتم یوسفم پیمانه ای

 

رنگ و روی زندگی را پوچ و سر گشته نمود

تو همانی شکلِ دیگر دلبرم یارانـــــــه ای

 

جاسم ثعلبی (حسّانی) 01/11/1391

 





:: برچسب‌ها:
یوسفم من ,
:: بازدید از این مطلب : 1778
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : شنبه 30 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی